تفاصيل وظائف فى شركة أمازون

This picture shows the logo of US online retail giant Amazon at the distribution center in Moenchengladbach, western Germany, on December 17, 2019. (Photo by INA FASSBENDER / AFP)

تفاصيل وظائف فى شركة أمازون

Customer Service Associate – Overnight

Job Details
Experience Needed:
0 To 1 Year
Career Level:
Entry Level (Junior Level / Fresh Grad)
Education Level:
Bachelor Degree
Salary:
7000 To 8500 EGP Per Month

Job Description
Our Contact Centers work towards a single goal: to deliver the best possible support experience to our customers.
To do that, our CS Operations teams are empowered and expected to think like owners. We solve problems the first time so that customers have an effortless experience every time.

We operate in a fast-paced, dynamic environment and make an impact to millions of customers across the globe
Our relentless focus on process improvements has helped us continuously evolve and expand our focus into new business domains.

Work conditions:
Working on site:
location will be 5th settlement
Ability to Work (Overnight shifts only)
9 working hours with Rotational days off
والتقديم | من هنا

لأحدث الوظائف وايام التوظيف المفتوحة تابع قناة شغل علي تليجرام من هنا
وظائف قد تهمك ،
تدريبات فى بنك HSBC
وظائف فى شركة العربية للطيران
وظائف سكرتارية فى سنتر شاهين
اعلان وظائف الجهاز المركزي للتنظيم والادارة

نبذه عن أمازون مصر
في 31 أغسطس 2021، افتح رئيس الوزراء المصري مصطفى مدبولي مستودع شركة أمازون في مدينة العاشر من رمضان بمحافظة الشرقية، بحضور عمرو طلعت، وزير الاتصالات وتكنولوجيا المعلومات، ونيڨين جامع، وزيرة التجارة والصناعة، والدكتور ممدوح غراب، محافظ الشرقية، والمستشار محمد عبد الوهاب، الرئيس التنفيذي للهيئة العامة للاستثمار والمناطق الحرة، ورونالدو مشحور، نائب رئيس شركة أمازون لمنطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا، وعمر الصاحي، المدير العام للشركة وسوق دوت كوم في مصر. وكانت أمازون قد أفادت في يونيو 2021، أنه قبل نهاية العام، سيتم استبدال سوق.كوم بأمازون مصر.

وأوضح رونالدو مشحور، نائب رئيس الشركة لمنطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا، أن هذا المستودع، الذي تم تجديده، يقع على مساحة 28 ألف متر مربع، ويُعد جُزءاً من استثمارات الشركة في مجال الخدمات اللوجستية بالسوق المصرية، مشيرا إلى أن المستودع يستهدف توفير تجربة تسوق وتوصيل أكثر سرعة لتلبية طلبات عملاء التسوق عبر الإنترنت، كما أنه سيسهل تقديم المزيد من المنتجات إلى شريحة أكبر من العملاء في مصر، وذلك أكثر من أي وقت مضى.